Hogyan lehet több pénzt keresni cikkmarketinggel
Ha úgy döntött, hogy a cikkmarketing hatékony módja lenne a célközönség elérésének, akkor néhány tipp segít a tökéletes cikk elkészítésében. Szüksége lesz olyan megfogalmazásra, amely bemutatja vállalkozását és az Ön által népszerűsíteni kívánt termékeket vagy szolgáltatásokat.
Írjon időtlen anyagot. Kerülje el a trendi, rövid élettartamú tartalmakat. Szeretné, ha olvasóit érdekelnék azok a cikkek, amelyeket korábban írt, valamint azok, amelyeket ma írt. Ha úgy tűnik, hogy örülnek a régebbi tartalmaknak, akkor biztosan örülni fognak az új anyagoknak is.
Ha le szeretné írni a gondolatait a témáról, amint azok eszébe jutnak, a legjobb módja annak, hogy sima és folyékony cikket készítsen. Ebben a szakaszban ne szánjon időt a lektorálásra vagy a szerkesztésre, mivel csak elvonja a figyelmét arról, amit mondani akar.
Kutassa meg íróját. Ha kiszervezi az írását egy másik személynek, ellenőrizze őket következetesen. Biztosnak kell lennie abban, hogy írásuk egyedi és eredeti. Használjon keresőmotort, hogy megnézze munkájuk egyes darabjait, mivel nem szeretné, hogy a nevét feltüntesse másolt vagy nem eredeti anyagban.
Nagy hangsúlyt fektessen cikkei minőségére. Ha túl sokat ír, és úgy érzi, hogy minősége szenved a mennyiség miatt, lassítson. Nincs szégyen, ha valóban időt szán egy minőségi cikk megírására, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy nem fog annyit beküldeni, amennyit megszokott.
Dolgozzon az írásán. Tekintse az íráskészségét olyan képességnek, amelyen javíthat. Minél többet dolgozik a cikkírás csiszolásán, annál boldogabbak lesznek olvasói az eredményekkel. Gyakorolja, hogy olyan dolgokról írjon, amelyeket nem tesz közzé, hogy lépést tudjon tartani új tehetségeivel.
Szóval, megírta és közzétette cikkét a könyvtárakban. Mit tegyen ezután? Próbálja meg naponta néhányszor tweetelni a cikkével kapcsolatban. Válasszon ki néhány apró részletet a tweeteléshez, és győződjön meg arról, hogy azok egyértelműen a választott témával foglalkoznak. Ez felkeltheti követői érdeklődését, és elkezdheti a cikk forgalmának felépítését.
Fontolja meg a képek felvételét a cikkekbe, hogy nagyobb figyelmet vonzzon. A képek azonnal felhívhatják a figyelmet, és beépítése a cikkekbe garantált módon felhívja a cikkekre a figyelmet. Vigyázzon azonban azzal, hogy ne használjon szerzői joggal védett képeket vagy olyan képeket, amelyekre nincsenek jogai.
A cikkeknek nagyon könnyen olvashatóknak kell lenniük, ezért ne feledje, hogy az Enter billentyű az Ön barátja. Egy hosszú, kihúzott bekezdés csak megnehezíti a tartalom olvashatóságát. Az Enter gomb megnyomása teljesen ingyenes, és az ujjainak sem lesz baj, ha megnyomja! Hát nem csodálatos? Ügyeljen arra, hogy megfelelően megbontsa a dolgokat.
Adjon horgonyszöveget linkjeihez a cikkek végén található szerzői erőforrás mezőben. A szövegnek tartalmaznia kell a kulcsszavakat, és mindig el kell küldenie az olvasót az eredeti cikkére vagy blogjára. Az ezekben szereplő szöveg segít megerősíteni a kulcsszót, és arra készteti az embereket, hogy minél több információt lássanak arról, hogyan növelheti az oldalmegtekintéseket.
Engedje meg, hogy más blogok is hozzáférjenek az Ön cikkeihez. Vannak olyan bloggerek, akik mások által írt információkat tesznek fel a weboldalukra. Ha hozzáférést ad nekik bizonyos tartalmaihoz, akkor az expozíció idővel állandó lesz. Ez növeli a rangsorolását a különböző keresőkben.
A nyertes cikk összeállítása nem nehéz, ha néhány egyszerű lépést követ. A cikkmarketing nagyon hatékony lehet, ha a megfelelő emberekhez jut el. Ügyeljen arra, hogy előzetesen mérlegelje, hol és mikor helyezze el a cikket. Ezek a pontok mindent megváltoztathatnak a sikerben.